سازمانهاي مدافع ورزش دوچرخه سواري كوهستاني

۱۵ بازديد

سايت شرط بندي داوود هزينه

سازمانهاي مدافع

دوچرخه سواران كوهستاني از ابتداي ورزش با مشكلات دسترسي به زمين روبرو شده اند. برخي از مناطقي كه اولين دوچرخه سواران كوهستاني در آن سوار شده اند با محدوديت هاي شديد يا حذف سواري روبرو شده اند.

مخالفت با اين ورزش باعث توسعه گروه هاي محلي ، منطقه اي و بين المللي دوچرخه سواري كوهستان شده است. گروه هاي مختلفي كه تشكيل شده اند به طور كلي براي ايجاد مسيرهاي جديد ، حفظ مسيرهاي موجود و كمك به مسيرهاي موجود كه ممكن است مشكل داشته باشند ، كار مي كنند. اين گروه ها با اشخاص خصوصي و دولتي از مالك زمين به بخش هاي پارك هاي شهري ، از طريق سطح ايالت در DNR و به سطح فدرال كار مي كنند. گروه هاي مختلف به صورت جداگانه يا با هم كار مي كنند تا به نتيجه برسند.

تجهيزات حفاظتي مي توانند در برابر صدمات جزئي محافظت كرده و از شدت يا شدت تأثيرات اساسي بكاهند ، اما ممكن است از يك سواركار در برابر تأثيرات عمده يا حوادث محافظت نكنند. براي كاهش خطر آسيب ديدگي ، يك سواركار نيز بايد اقدامات لازم را براي به حداقل رساندن خطر تصادفات و در نتيجه احتمال آسيب ديدگي انجام دهد. با انتخاب مسيرهايي كه در محدوده سطح تجربه آنها قرار دارند ، اطمينان از اينكه آنها به اندازه كافي براي مقابله با مسير انتخاب شده مناسب هستند و دوچرخه آنها را در شرايط مكانيكي عالي نگه داريد.

اگر يك دوچرخه سوار كوهستاني مايل است در مسيرها يا رشته هاي خطرناك تري مانند سرازيري سوار شود ، بايد مهارت هاي جديدي مانند پرش و جلوگيري از موانع را بياموزد. در صورت بروز موانع خاص مي تواند يك خطر بزرگ باشد و بايد در هنگام گذراندن دوره دوچرخه سواري كوهستان شديد مورد توجه قرار گيرد.

درصورتي كه يك دوچرخه سواري از تناسب اندام مورد نياز براي سوار شدن به يك كلاس خاص از مسير استفاده كند ، ممكن است خسته شوند ، و اين خود را در معرض خطر بيشتري براي تصادف قرار مي دهد.

در آخر اينكه ، تعمير و نگهداري از دوچرخه سوار بايد بيشتر براي دوچرخه سواري كوهستاني انجام شود تا دوچرخه سواري معمولي مسافربر. دوچرخه سواري در كوهستان تقاضاي بيشتري را براي هر قسمت از دوچرخه ايجاد مي كند. پرش ها و ضربه ها مي توانند قاب را شكسته يا به اجزاي سازنده يا رينگ هاي لاستيك آسيب برسانند و فرودهاي تند و سريع مي توانند به سرعت لنت هاي ترمز را فرسوده كنند. از اواخر دهه 1990 ميلادي ، در بيشتر دوچرخه هاي كوهستاني ترمزهاي ديسك هيدروليكي و مكانيكي به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت ، مسائل مربوط به سايش لنت ترمز ، عدم انطباق با خطا يا لغزش لنت هاي ترمز رينگ در رينگ هايي كه براي ترمزهاي رينگ يا "ترمز V" طراحي شده اند ، به يك مسئله غير موضوع بنابراين ، در حالي كه يك دوچرخه سوار معمولي ممكن است فقط هر چند ماه دوچرخه خود را بررسي كند و نگهداري كند ، يك دوچرخه سوار كوهستاني بايد قبل و بعد از هر دوچرخه دوچرخه را بررسي و نگهداري كند.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.